Služby

Virtuální sídlo

Kromě skutečného pronájmu prostor nabízíme také virtuální kanceláře. V ceně získáte prestižní adresu (včetně umístění loga u vstupu do budovy), úschovu a přeposílání pošty a telefonní a faxové číslo s přesměrováním hovorů. Pro schůzky je možné využít pronájmu zasedací místnosti.

Kontaktujte nás

Pronájem zasedací místnosti

Stálým i občasným klientům je určen pronájem zasedacích místností. Základní vybavení obsahuje připojení k internetu, projektor, základní občerstvení a administrativní zázemí. Jako doplňkové služby můžete využít catering.

Leták ke stažení

Recepce zařídí nebo zprostředkuje většinu možných služeb:
Kopírování, ověřování listin, vyřizování odchozí pošty nebo objednávání kurýrních služeb, včetně méně standardních služeb jako přepisování záznamů, překlady nebo redakční služby.

Co všechno recepce zařídí:

  • Reprezentativní kontakt s návštěvníky a jejich nasměrování do firem.
  • Zajištění kopírování dokumentů, laminování, spirálovou vazbu, vizitky nebo potisk reklamních předmětů.
  • Doručení příchozí pošty a vyřízení odchozí pošty.
  • Kurýrní služby.
  • Objednání kancelářských potřeb s dodací lhůtou do dvou dnů.
  • Zprostředkování notářských služeb.
  • Kompletní sekretářský servis, včetně zadávání dat, překladů, telefonických služeb nebo zpracování textu.

Další služby

  • Na žádost klienta zajistíme nadstandartní internetové připojení, chlazené servery nebo úklid pronajatých prostor.
  • V objektu jsou k dispozici vybavené kuchyňky, designové toalety business lounge, lobby s reprezentativní recepcí, zasedací místnost, terasa.